laupäev, 21. veebruar 2015

KS Evergreen

Täna lisandus seltskonda veel üks vahva kuukingahakatis. Aitäh, Jaana, selle toreda keiki eest! Nimeks on temal KS Evergreen ja ta on üks neist, keda ma olen varasemalt selle pilguga vaadanud, et võiks endalgi kodus olla. Kahjuks ei ole enam neid kuskil saadaval olnud või pole mina vähemalt näinud.
Keikil olid üllatavalt pikad ja tugevad juured, mille potti saamisega ma pidin päris vaeva nägema. Või peaks alustama sellest, kuidas ma kodus avastasin väikeste pottide osas kohutavaid puudujääke. Ühesõnaga peab väikseid potte kindlasti juurde muretsema, kuna kaks samblas istuvat mini ootavad samuti ümber paigutamist. Praegu lahendasin asja nii, et Põõsa väiksemate juurtega keiki sai KS Evergreeni kasuks oma potist välja võetud ja madalamasse Tere kohupiimadesserdi topsi koos substraadiga ümber tõstetud. Evergreeni panin natukeseks juuripidi vette ligunema, et need potti sobitamisel paremini painduma annaksid. Ja seejärel pusserdasin ligi 20 minutit, et taime potti normaalsesse olekusse saada. Lõpuks see enam-vähem ka õnnestus. Eks juured siiski jäid natuke pinge alla, aga loodetavasti kohaneb. Kolis teiste väikeste juurde riiulisse akna kõrvale.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar