laupäev, 24. september 2016

Dendroobiumiõied

Dendrobium nobile hübriidid suvitasid kuni septembri alguseni verandal ja tulemus on alljärgnevatel piltidel näha. Kahjusk tuleb tunnistada, et koos õitega hankisid nad seal endale ka kedriklestad, aga sellega üritan tegeleda. Lisaks avastasin kedriklestade invasiooni ka Dendrobium phalaenopsisel, kes on küll terve suve ontlikult toas aknal kükitanud ja elutseb hoopiski eraldi toas. Igal juhul olen neid hetkel vee ja alkoholiga tõrjunud, aga tundub, et seekord vist oleks mürk ikkagi mõitlikum lahendus.
Aga seni kuni ma veel plaani pean, võib õite ilu ikkagi nautida.

Kollaseõieline on jätkuvalt usin õitseja, aga ilmselgelt olin teise hübriidi nuppudest hulga rohkem huvitatud, kuna tema õite värvust ma õigupoolest ju ei teadnudki. Esivanemate aknalaualt päästetud käopoeg osutus õnneks väga ilusaks pastelsete õitega isendiks. Tasus vaeva väärt ja mina olen igatahes rahul.






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar