reede, 5. august 2016

Schwerter ja Currlin, 2016

Seekordse tellimusega lisandus kaks taime.
Esiteks Dendrobium margaritaceum, õige nimega küll Dendrobium christyanum, on lõhnava õiega väikesekasvuline dendroobiumiliik Aasiast. Seda tüüpi dendroobiumid mulle üldiselt meeldivad ja kuna hind oli ka täitsa soodne, siis otsustasin seekord tellida.
Taimel on kaks uut võrset, mis jätsid mulje, nagu kasvaksid potis pisikesed palmipuud. Pseudobulbid on nagu väikesed ümmargused nupud. Kasvupinnaseks oli sammal, mis tõele au andes ei näinud enam sugugi hea välja ja kartsin juurte osas halvimat, seda enam, et taim täiesti loksus potis. Hakkasin istutama.



Õnneks ja minu suureks üllatuseks osutus seekord olukord kardetust hoopis paremaks. Koledast samblast koorusid välja täiesti kenad juured. Eemaldama midagi ei hakanud, paar surnud juurt ei tee potis midagi hullu. Istutasin 6cm potti, substraadiks sambla asemel männikoor. Need väikesed ümarad pseudobulbid on ikka vahvad!




Teine taim on järgmine Angraecum minu kogus. Täpsemalt Angraecum didieri. Taim, mida ma olen paaril varasemal tellimusel kaalunud võtta, aga olen siiski mõne muu isendi kasuks otsustanud. Kuigi tegu on üsna väikesekasvulise liigiga, kipub ta siiski veidi pikemaks venima, kui mulle meeldiks ja seetõttu ma nii kiirelt tema kasuks otsustanud polnudki.
Igal juhul osutus saabunud isend kobedaks ja sildi järgi on tegu Currlini taimega. Jäin siiski traditsioonidele truuks ja istutasin ta oma substraati ümber. Taim sai ka veidi suurema poti.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar