laupäev, 2. märts 2019

Kümme korda kuulsam!

Pealkiri pärineb muidugi Pantalonelt legendaarses etenduses "Armastus kolme apelsini vastu".

Aga et kõik ausalt ära rääkida, nagu oli, pean ma alustama sellest, et ühel päeval sain kirja Naistelehe toimetusest, kust uuriti, kas ma oleksin nõus veidi kuukingade pidamise kohta rääkima. Nii saigi järgmise Naistelehe numbrisse väike nupuke koos piltidega. Sain täna lõpuks mahti ka ise ajakirja piiluda.
Minu meelest sai enam-vähem, aga päris rahul siiski ei ole. Palusin spetsiaalselt välja jätta väljendid "kogenud orhideekasvataja" ja "jagab saladusi". Esiteks ei pea ma ennast sugugi kogenuks, veel vähem aga orhideekasvatajaks. Mina lihtsalt pean neid huvitavaid lilli, kasvatajaks klassifitseeruvad minu silmis ikka need, kes päriselt orhideede kasvatamise ja paljundamisega tegelevad. Teiseks - saladusi pole siin mingeid, kõik info on huvilistele laialt kättesaadav. Lihtsalt paljud orhideeomanikud kas lihtsalt ei huvitu või ei tule miskipärast selle peale, et elementaarsed põhitõed endale esmajoones selgeks teha.
Natuke viperusi oli ka piltide juures, kus ühe pika nimega kuukingahübriidi nimi oli vennalikult kahe erineva taime vahel ära jagatud. Üks nimetu valge kuuking sai seetõttu korraks võõrad suled külge.
Aga muidu sai püütud võimalikult palju infot piiratud ruumi ära mahutada ja ehk nii mõnigi kuukingapidaja sai ka veidike kasulikke teadmisi juurde. Kui mitte muud, siis vähemasti seda, kuhu oma kuukinga-murega pöörduda.

Üleval paremas nurgas on siiski Phalaenopsis Zheng Min Muscadine x Tying Shin Fly Eagle ja all väike valgeõieline nimetu kuuking, kellele miskipärast võõrad suled külge hakkasid. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar