neljapäev, 3. oktoober 2019

Armee


Igaüks läheb hulluks omamoodi. Minu huvi on järjest rohkem hakanud koonduma Neofinetia falcata erinevate sortide suunas. Esiti pidi saabuma ports taimi Lõuna-Koreast, aga asjaolude ebasoodsa kokkulangemise tõttu venib see tellimus hoopis kevadesse. Asjaolude soodsa kokkulangemisena tuli minu juurde siiski terve armee taimi, aga hoopis kodumaalt erakollektsioonist. Õigemini tellisin neli taime, aga lahke südamega kaasa pakitud "boonuspakett" võttis heas mõttes lausa sõnatuks.
Esimese hooga ei teadnud, kuhu terve see vägi mahutada. Substraadi osas oli esmaseks eelistuseks turbasammal, kuna olemasolevate Neofinetiate puhul tundub see minu tingimustes neile sobivat. Päris traditsioonilisi fuukiranide potte ma ilmselgelt osta ei jaksa ja ise tegemises pole suurem käpp, lisaks on minu kui pottide saripillaja puhul oluline mittepurunev materjal. Olen mõlgutanud, et tugevast plastikust spets Neofinetia potid oleksid vast täitsa sobilikud, aga neid peaks hakkama Jaapanist tellima (st kulub aega ja raha). Ehk siiski tellin.
Ajutiselt said kodanikud kohupiimatopsidesse, põhjadesse on on suured avad tehtud. Esialgu küljed jätsin terveks.

Nimekiri saabujatest ka:
  • 'Daiseikai'
  • 'Fugaku'
  • 'Hisui'
  • 'Onami Seikai'
  • 'Risshiden'
  • 'Seto no Tsurugi'
  • 'Shukou' (= 'Shojo' x 'Shuttenno')
  • 'Suikaden'
  • 'Yamahoko'
Kirjapilt sortidel varieerub vahel päris ulatuslikult ja tuleneb see jaapanikeelsete nimede romaniseerimise omapäradest. 

Edaspidi saavad kodanikud ilmselt blogis oma lehe. Esmased näopildid panen praegu. 


'Daiseikai'

'Fugaku'

'Hisui'

'Onami Seikai'

'Risshiden'

'Seto no Tsurugi'

'Shukou' (= 'Shojo' x 'Shuttenno')

'Suikaden'

'Yamahoko'

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar