pühapäev, 15. veebruar 2015

Uued minid

Olen orhidoshopahoolik! Avastasin, et ühes lillepoes olid väikeseõielised rääbak-minid ainult ühe euro eest ära anda. See on ju põhimõtteliselt tasuta saadud ja muidugi ma pidin kaks võtma. Ühe sellepärast, et tal oli veel paar õit küljes, mis olid imeilusad, pisikesed ja sellised, missugust varianti mul veel pole - kahvatulillad ja täpilise keelega. Tema sildil seisis Flower Pearls Orchids koos kodulehe aadressiga, mida tänasel päeval enam küll kahjuks ei eksisteeri. Pärit Taanist.

Edit: Avastasin, et internetis ringleb samasugune hübriid nime all Phalaenopsis Wenlong 'Pink Girl'. Tegemist ei ole registreeritud nimega, aga igaks juhuks panen ta siia kirja.

Flower Pearls
Teine on õietu üllatusmuna ja sai võetud puhtalt sellepärast, et oli odav ja hing tahtis põnevust. Kuigi kahtlustan, et see tundmatu osutub vast valgeks variandiks. Pärit VG Orchids kasvandusest Hollandis ja müüakse teda Phalaenopsis Little Lady nime all. Tegemist on miniatuursete kuukingadega, mis tootja kodulehe andmetel suuremaks väga ei kasvagi ja mahuvad 5-6cm potti. Elame-näeme. Kui tema täpne olemus selgub, siis vaatame, kas jääb minu juurde või saab uue kodu.
Oh, mul on ikka nõrkus nende väikeste vastu. Eriti, kui neid veel ka odavalt ära jagatakse, ei suuda vastu panna. Sinna lillepoodi jäi kaks õietut pisikest veel...


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar